Якщо ви не можете дістатися до Центру надання адміністративних послуг – він приїде до вас. Із третього вересня у Жовтих Водах починає працювати «Мобільний адміністратор»: надання адмінпослуг за місцем проживання. Новий сервіс запроваджено для людей з особливими потребами та для тих, кому важко дістатися до ЦНАПу.

Послуга «Мобільний адміністратор» представлена компактним металевим кейсом. У ньому – ноутбук-трансформер, кольоровий принтер, портативний сканер, зчитувач ID карток для ідентифікації суб’єкта звернення, камера для відеофіксації процесу обслуговування клієнтів, акумулятор, який забезпечує 8-годинну автономну роботу, модем для доступу до мережі Інтернет із підтримкою 3G. Тобто, замовляючи «мобільного адміністратора», ви отримуєте повний спектр адмінпослуг, як і в стаціонарному ЦНАПі, але за місцем проживання.

«Аби скористатися новим сервісом, вам потрібно звернутися із відповідною письмовою заявою до ЦНАПу (бульвар Свободи, 56/127) або подати заявку телефоном (098-306-43-19) чи електронною поштою (tsnap.zvh@gmail.com), – розповідає начальник адмінустанови Оксана Заяць. – У заявці обов’язково зазначте свої контактні дані, назву послуги, яку бажаєте отримати, та підставу виїзду працівника ЦНАПу з мобільним офісом до вас додому. Наприклад, підставою може бути наявність інвалідності I, II групи тощо». Далі працівники Центру надання адмінпослуг упродовж трьох днів зв’яжуться з вами та узгодять дату і час візиту. Враховуючи значну вартість мобільного офісу, адміністратора ЦНАПу супроводжуватимуть працівники служби охорони.

Довідка

Мобільний офіс Жовті Води отримали 21 червня поточного року в межах проекту «Підтримка територіальних громад України у зв’язку зі збільшенням кількості внутрішньо переміщених осіб», який виконується Німецьким товариством міжнародного співробітництва GIZ (GmbH) за дорученням уряду Німеччини.