Як повернути товар належної якості протягом 14-ти днів, який не підійшов за кольором, розміром або формою? Що робити, якщо ціна товару або послуги на ціннику і в чеку не співпадає? Ці та інші питання обговорили представники навчальних закладів Жовтих Вод минулого тижня під час проведення міського «Тижня захисту прав споживачів».

Щорічно 15 березня весь світ відзначає День захисту прав споживачів, тобто всіх без винятку людей на планеті, які коли-небудь щось купували. Традиційно цього дня всі державні та громадські організації, котрі захищають права споживачів об’єднуються і проводять різноманітні заходи. Метою таких зібрань є відстоювання інтересів та прав споживачів, привернення уваги світової спільноти до найбільш актуальних питань відповідної сфери.

Жовті Води також долучилися до обговорення проблем захисту прав споживачів. Із 14 по 21 березня поточного року у рамках «Тижня захисту прав споживачів» та з метою підвищення рівня правової обізнаності молоді міста було проведено декілька семінарів-тренінгів «Що ти знаєш про захист прав споживачів?».

Учні загальноосвітніх навчальних закладів №3, 8, 10, а також студенти Західно-Дніпровського центру профтехосвіти спільно із представниками відділу з питань розвитку підприємництва та захисту прав споживачів виконкому міськради (В.Жушман, І.Седченко), Жовтоводського бюро правової допомоги (Я.Костючик) обговорили питання повернення товару належної якості протягом 14-ти днів, який не підійшов за кольором, розміром або формою; з’ясували, які товари не підлягають обміну та поверненню, та що таке обмінний фонд.

Аби тренінги пройшли цікаво, організатори заходу підготували для дітей низку цікавих завдань. Учасники відповідали на питання, готували інформаційні плакати. Наприкінці всі бажаючі мали можливість особисто поспілкуватися зі спеціалістами відділу з питань розвитку підприємництва та захисту прав споживачів, Жовтоводського бюро правової допомоги, розповісти про свою проблему, отримати пораду та зрозуміти подальші дії.