Такою була одна з тем зустрічі, яка відбулася у виконавчому комітеті міськради 7 листопада.

На вдосконалення контролю за оформленням трудових відносин із найманими працівниками, передбачених розпорядженням Кабінету Міністрів України від 05 вересня 2018 року № 649-р та на прохання представників малого і середнього бізнесу 7 листопада в рамках «круглого столу» в форматі діалогу у сесійній залі Жовтоводської міської ради відбулось виїзне засідання Координаційної ради облдержадміністрації з питань розвитку підприємництва.

Відкрили захід заступник міського голови Єгор Харитонов та начальник відділу з питань розвитку підприємництва та захисту прав споживачів Вікторія Жушман, яка також є членом Координаційної ради.

Продовжила засідання член координаційної ради обласної державної адміністрації, начальник відділу з питань дерегуляції бізнесу управління з питань інвестиційної діяльності та дерегуляції бізнесу департаменту економічного розвитку облдержадміністрації, секретар ради – Кефель Алла Василівна, яка ознайомила присутніх з основними аспектами ведення підприємницької діяльності.

Також у засіданні взяли участь:

– Крапивко Михайло Володимировим – виконавчий директор підприємства «Аудиторська Фірма «Бухгалтер», заступник голови ради;

– Осипова Манушак Валеріївна – начальник управління організації роботи Головного управління ДФС у Дніпропетровській області;

– Петрова Валентина Миколаївна – директор Центру консалтингу вищого навчального закладу «Університет імені Альфреда Нобеля»;

– Кусочкіна Світлана Миколаївна – начальник відділу розвитку споживчого ринку та підприємництва виконавчого комітету Павлоградської міської ради;

– Сальникова Тетяна Миколаївна – начальник відділу організації сприяння працевлаштуванню населення Дніпропетровського обласного центру зайнятості;

– Щербак Наталія Євгенівна – заступник головного редактора газети «Приватний підприємець»;

– Темченко Тетяна Борисівна – фізична особа-підприємець.

У ході засідання від учасників заходу надійшла низка актуальних питань, на які були отримані фахові відповіді:

  • використання праці найманих працівників без оформлення трудових відносин;
  • порядок проведення комплексних заходів, спрямованих на детінізацію зайнятості та доходів населення;
  • перелік документів, які повинні бути у продавця на робочому місті на момент перевірки;
  • які уповноважені органи мають право здійснювати перевірку суб’єкта підприємництва.

Михайло Крапивко навів практичні приклади оформлення трудових відносин із найманими працівниками відповідно до чинного законодавства.

Представник податкової інспекції, начальник управління комунікацій ГУ ДФС у Дніпропетровській області Манушак Осипова особливу увагу звернула на інновації у податковому законодавстві.

Вона також зазначила, що фіскальною службою приділяється значна увага заходам із детінізації ринку праці та боротьбі з виплатою зарплати «в конвертах».

За підсумками проведеного засідання можна відзначити, що діалог між представниками державних служб та бізнес-спільнотою відбувся конструктивний.