У червні поточного року Центр надання адміністративних послуг Жовтих Вод поповнився комплектом сучасної портативної техніки – мобільним офісом надання адмінпослуг. Про те, як скористатися новим сервісом, розповіла начальник ЦНАПу Оксана ЗАЯЦЬ.

Керівник адмінустанови повідомила, що із вересня у Жовтих Водах запроваджено послугу «Мобільний адміністратор»: надання адміністративних послуг за місцем проживання. Сервіс представлений компактним металевим кейсом. У ньому – ноутбук-трансформер, кольоровий принтер, портативний сканер, зчитувач ID карток для ідентифікації суб’єкта звернення, камера для відеофіксації процесу обслуговування клієнтів, акумулятор, який забезпечує 8-годинну автономну роботу, модем для доступу до мережі Інтернет із підтримкою 3G. Інноваційною послугою можуть скористатися люди з особливими потребами та ті, кому важко дістатися до ЦНАПу.

О.Заяць розповіла, що перелік адміністративних та муніципальних послуг, який надаватиметься на місцях, такий же, як і в стаціонарному ЦНАПі – їх 167 видів.

«Аби скористатися новим сервісом, вам потрібно звернутися із відповідною письмовою заявою до ЦНАПу (бульвар Свободи, 56/127) або подати заявку телефоном (098-306-43-19) чи електронною поштою (tsnap.zvh@gmail.com), – розповідає начальник адмінустанови Оксана Заяць. – У заявці обов’язково зазначте свої контактні дані, назву послуги, яку бажаєте отримати, та підставу виїзду працівника ЦНАПу з мобільним офісом до вас додому. Наприклад, підставою може бути наявність інвалідності I, II групи тощо». Далі працівники Центру надання адмінпослуг упродовж трьох днів зв’яжуться з вами та узгодять дату і час візиту.

Також О.Заяць наголосила, що порядок надання послуг за місцем проживання ідентичний процесу обслуговування клієнтів у стаціонарному ЦНАПі. Тобто до приїзду адміністратора людина має підготувати документи, необхідні для отримання замовленої послуги, та, за необхідності, сплатити адміністративний збір (наприклад, для реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання). Начальник адмінустанови зазначила, що перелік документів завжди можна уточнити у спеціалістів Центру.

«Після сканування документів клієнта, адміністратор передає заявку виконавцю послуги, – пояснює Оксана Заяць. – Упродовж визначеного законодавством терміну її опрацьовують та після виконання передають до ЦНАПу. Результат надання адмінпослуги людина отримує за місцем проживання або через кур’єрську службу чи рекомендованим листом».