Ще донедавна, аби звірити показання лічильника, перевірити стан розрахунків за природний газ, містянам доводилося вистоювати у чергах та звертатися за консультацією до різних спеціалістів міської газової служби. Відтепер будь-які питання, пов’язані з газопостачанням, жовтоводці зможуть вирішити швидко та в одному місці – Центрі обслуговування клієнтів. Розташувався він за адресою вул.Промислова, 3.

Урочисте відкриття Центру обслуговування клієнтів (далі – ЦОК) відбулося 24 грудня на базі міської служби газового господарства. Перерізати символічну червону стрічку до приміщення нового ЦОКу була надана честь представникам Кам’янського відділення ПАТ «Дніпропетровськгаз» та керівнику Жовтоводської дільниці Анатолію Прохорову.

За словами начальника управління клієнтського сервісу Левкович Аліни, Центр обслуговування клієнтів у Жовтих Водах став десятим у мережі ЦОКів ПАТ «Дніпропетровськгаз». Перший було відкрито у Новомосковську наприкінці 2016 року. Загалом на території України функціонує більше 100 таких Центрів, які працюють у форматі «відкритого простору».

«Центри обслуговування клієнтів – це світлі, просторі офіси із сучасним дизайном та комфортними умовами, які відповідають кращим європейським стандартам. Приміщення облаштовано зручними та м’якими меблями, кулером із водою, вбиральнею, є вільний доступ до Інтернет-мережі», – розповіла А.Левкович. На її думку, беззаперечною перевагою відкриття таких Центрів є не лише швидке обслуговування клієнтів у новому форматі, а й отримання усього спектра послуг, що стосується газопостачання, в одному місці з використанням сучасних технологій.

Представниця Кам’янського відділення ПАТ «Дніпропетровськгаз» зазначила, що у спеціалістів Центру обслуговування клієнтів можна звірити показання лічильника, перевірити стан розрахунків за спожитий природний газ, укласти договір на розподіл блакитного палива, отримати необхідну довідку чи консультацію, оформити технічну документацію на підключення до мережі газопостачання, подати заяву щодо встановлення, заміни чи ремонту приладів обліку або газового обладнання тощо.

Про те, як проходить процес обслуговування відвідувачів ЦОКу Жовтоводської дільниці Кам’янського відділення ПАТ «Дніпропетровськгаз», розповіла його менеджер Олена Пальчук. Вона зазначила, що першим клієнта зустрічає адміністратор зони рецепції Центру, який з’ясовує мету візиту людини та допомагає їй зареєструватися в «електронній черзі».

Після того, як термінал роздрукує талончик із номером, відвідувач очікує своєї черги. До спеціаліста ЦОКу клієнт підходить лише тоді, коли на табло у залі з’явиться його реєстраційний номер.

Окрім того, О.Пальчук розповіла, що для того, аби скористатися послугами ПАТ «Дніпропетровськгаз», не обов’язково особисто відвідувати Центр обслуговування клієнтів. Отримати кваліфіковану консультацію з будь-якого питання, пов’язаного із газопостачанням, можна у оператора Контакт-центру чи за допомогою онлайн-сервісів компанії (чат-боти у Viber та Telegram, «Особистий кабінет» на сайті 104.ua, електронна пошта). Наостанок пані Олена повідомила, що у Жовтих Водах Центр обслуговування клієнтів працює за адресою вул.Промислова, 3 із понеділка по суботу, з 08.00 до 17.00, без перерви (у суботу – до 15.45).

Марина Котова.
Фото автора.