ПЕРЕЛІК

адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Жовтоводської міської ради

Жовтоводський міський відділ Головного управління ДСНС України у Дніпропетровській області

  1. Декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.

Відділ комунальної власності та земельних відносин Управління ЖКГ Жовтоводської міської ради

  1. Рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та оренду земельних ділянок, що перебувають у державної або комунальної власності.
  2. Рішення про продаж земельних ділянок державної та комунальної власності або права оренди на них.
  3. Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.
  4. Дозвіл на встановлення індивідуального (автоматичного) джерела опалення та подальше відключення від мереж централізованого опалення.
  5. Дозвіл щодо оформлення земельної ділянки на розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності шляхом укладання договору особистого строкового сервітуту.
  6. Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у користування (оренду) у разі: зміни цільового призначення; надання в користування (оренду) земельної ділянки, межі якої не встановлено в натурі (на місцевості).
  7. Поновлення договору оренди земельної ділянки або договору особистого строкового сервітуту.
  8. Затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та надання земельної ділянки в оренду або в користування шляхом укладання договору особистого строкового сервітуту.
  9. Видача актів та ордерів на видалення зелених насаджень.
  10. Видача актів обстеження зелених насаджень на земельній ділянці.
  11. Надання згоди на перепоховання останків померлих.
  12. Дозвіл щодо оформлення земельної ділянки на розміщення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності шляхом укладання договору особистого строкового сервітуту.
  13. Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у користування (оренду) у разі: зміни цільового призначення; надання в користування (оренду) земельної ділянки, межі якої не встановлено в натурі (на місцевості).
  14. Поновлення договору оренди земельної ділянки або договору особистого строкового сервітуту.
  15. Затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та надання земельної ділянки в оренду або в користування шляхом укладання договору особистого строкового сервітуту.

Управління Держпродспоживслужби в м.Жовтих Водах

  1. Затвердження експортних потужностей.
  2. Проведення державної реєстрації потужностей.
  3. Експлуатаційний дозвіл потужностей (об’єктів) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження.
  4. Експлуатаційний дозвіл на потужностях (об’єктах) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів.
  5. Видача експлуатаційного дозволу оператору потужностей (об’єктів), які займаються виробництвом харчових продуктів та для агропродовольчих ринків.
  6. Анулювання експлуатаційного дозволу оператору потужностей (об’єктів), які займаються виробництвом харчових продуктів та для агропродовольчих ринків.
  7. Переоформлення експлуатаційного дозволу оператору потужностей (об’єктів), які займаються виробництвом харчових продуктів та для агропродовольчих ринків.
  8. Видача дублікату експлуатаційного дозволу оператору потужностей (об’єктів), які займаються виробництвом харчових продуктів та для агропродовольчих ринків.
  9. Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства.
  10. Анулювання документу дозвільного характеру.
  11. Переоформлення документу дозвільного характеру.
  12. Видача дублікату документу дозвільного характеру.
  13. Видача листа-довідки на перевезення (перезахоронення) трупу.
  14. Видача санітарного паспорту на транспортний засіб для перевезення пестицидів та агрохімікатів.
  15. Видача дозволу на проведення фумігаційних робіт.

Управління державної автодорожньої інспекції

  1. Погодження дорожнього перевезення небезпечних вантажів.
  2. Дозвіл на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні.

Департамент державної архітектурно-будівельної інспекції

  1. Декларація про початок виконання підготовчих робіт.
  2. Декларація про початок виконання будівельних робіт.
  3. Декларація про готовність об’єкта до експлуатації.

Відділ містобудування та архітектури виконавчого комітету Жовтоводської міської ради

  1. Присвоєння поштово-адресного номеру об’єктам.
  2. Дозвіл на реконструкцію благоустрою території міста (влаштування пішохідних тротуарів, майданчиків, карманів).
  3. Видача будівельного паспорту забудови земельної ділянки.
  4. Виведення житлового приміщення (квартири, будинку), не придатного до житла, із жилого фонду.
  5. Виведення квартири з житлового фонду міста та дозвіл на її реконструкцію під нежитловий об’єкт.
  6. Надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки.
  7. Дозвіл на перепланування квартир в багатоквартирних житлових будинках.
  8. Видача паспорту прив’язки тимчасової споруди.
  9. Надання висновку про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
  10. Надання викопіювання з містобудівної документації м. Жовті Води.
  11. Дозвіл щодо оформлення земельної ділянки на розміщення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності шляхом укладання договору особистого строкового сервітуту
  12. Участь у конкурсі на право розміщення стаціонарної Тимчасової Споруди в комплексній схемі розташування Тимчасової Споруди.

Архівний відділ Жовтоводської міської ради

  1. Архівна довідка із заробітної плати.
  2. Архівна довідка про підтвердження трудового стажу.
  3. Копія наказів про прийняття, переведення, звільнення.
  4. Копія картки форми Т-2.
  5. Копія рішення виконавчого комітету Жовтоводської міської ради.
  6. Копія рішення сесії Жовтоводської міської ради.
  7. Архівний витяг з рішення виконавчого комітету Жовтоводської міської ради.
  8. Архівний витяг з рішення сесії Жовтоводської міської ради.

Управління Держгеокадастру у П’ятихатському районі Дніпропетровській області

  1. Видача висновку про погодження документації із землеустрою.
  2. Виправлення технічної помилки у відомостях державного земельного кадастру, яка була допущена не з вини органу, що здійснює його ведення.
  3. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.
  4. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою.
  5. Виправлення технічної помилки у відомостях з державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу.
  6. Внесення до державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу.
  7. Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю), довідки про наявність у державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання).
  8. Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі витягу з державного земельного кадастру про земельну ділянку.
  9. Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі витягу з державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць.
  10. Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі витягу з державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель.
  11. Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території).
  12. Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації.
  13. Внесення до державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу.
  14. Внесення до державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку.
  15. Внесення до державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць, з видачею витягу.
  16. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу.
  17. Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями.
  18. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з державного земельного кадастру.

Відділ у справах сім’ї, молоді, фізичної культури і спорту виконавчого комітету Жовтоводської міської ради

  1. Встановлення статусу та видача посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї.

Відділ освіти виконавчого комітету Жовтоводської міської ради

  1. Організація індивідуального навчання учнів ЗНЗ.

Державна міграційна служба

  1. Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25-ти і 45-ти річного віку.

Відділ ведення реєстру територіальної громади виконавчого комітету Жовтоводської міської ради

  1. Зняття з реєстрації місця проживання.
  2. Реєстрація місця проживання.
  3. Реєстрація місця перебування (внутрішньопереміщеним особам).
  4. Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи.

Відділ державної реєстрації

  1. Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
  2. Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відомостей про юридичну особу, створену та зареєстровану до 1 липня 2004 року.
  3. Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що міститься у Єдиному державному реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи.
  4. Державна реєстрація припинення юридичної особи у результаті ліквідації.
  5. Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи.
  6. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця.
  7. Державна реєстрація фізичної особи, яка має намір стати підприємцем.
  8. Державна реєстрація юридичної особи.
  9. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення.
  10. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
  11. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно.
  12. Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно.
  13. Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Виконавчий комітет Жовтоводської міської ради

  1. Легалізація органу самоорганізації населення шляхом повідомлення про заснування.
  2. Погодження на отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами викидів.
  3. Погодження на отримання дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами.
  4. Видача копій, витягів з розпоряджень міського голови, рішень, прийнятих міською радою та виконавчим комітетом впродовж останніх 5-ти років (не більше 10-ти аркушів).
  5. Надання витягу з протоколів сесій міської ради та виконавчого комітету впродовж останніх 5-ти років (не більше 10-ти аркушів).
  6. Затвердження Актів про відключення окремого приміщення багатоквартирного житлового будинку від мереж централізованого опалення та встановлення системи (автономного) опалення.

Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області та /або Центри надання адміністративних послуг Дніпропетровської області (за згодою)

  1. Державна реєстрація статуту територіальної громади.
  2. Державна реєстрації видачі дублікату свідоцтва про реєстрацію статуту територіальної громади.
  3. Державна реєстрація зміни до статуту територіальної громади.
  4. Державна реєстрація скасування статуту територіальної громади.
  5. Державна реєстрація створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки.
  6. Державної реєстрації включення відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
  7. Державної реєстрації змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів.
  8. Державної реєстрації рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки.
  9. Державної реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) творчої спілки, територіального осередку творчої спілки.
  1. Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті ліквідації.
  2. Державної реєстрації припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті реорганізації.
  3. Державна реєстрація створення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.
  4. Державна реєстрація включення відомостей про професійну спілку, об’єднання професійних спілок, організацію професійних спілок, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
  5. Державна реєстрація змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів.
  6. Державна реєстрація рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.
  7. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.
  8. Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.
  9. Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті реорганізації.
  10. Державна реєстрація створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців.
  11. Державна реєстрація включення відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
  12. Державна реєстрація змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів.
  13. Державна реєстрація рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців.
  14. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців
  15. Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті ліквідації.
  16. Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті реорганізації.
  17. Державна реєстрація створення громадського об’єднання.
  18. Державна реєстраціявключення відомостей про громадське об’єднання, зареєстроване до 01липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
  19. Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів.
  20. Державна реєстрація рішення про виділ громадського об’єднання.
  21. Державна реєстрація рішення про припинення громадського об’єднання.
  22. Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення громадського об’єднання.
  23. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об’єднання.
  24. Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його ліквідації.
  25. Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його реорганізації.
  26. Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об’єднання.
  27. Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання.
  28. Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об’єднання.
  29. Державна реєстрація створення структурного утворення політичної партії.
  30. Державна реєстрація включення відомостей про структурне утворення політичної партії, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
  31. 40. Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
  32. Державна реєстрація рішення про припинення структурного утворення політичної партії
  33. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії.
  34. Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації.
  35. Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його реорганізації.
  36. Державна реєстрація громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи
  37. Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
  38. Державна реєстрація припинення громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи.
  39. Державна реєстрація структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи.
  40. Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
  41. Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи.
  42. Державна реєстрація підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання
  43. Державна реєстрація відмови від всеукраїнського статусу громадського об’єднання
  44. Державна реєстраціяпостійно діючого третейського суду.
  45. Державна реєстрація змін до відомостей про постійно діючий третейський суд, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
  46. Державна реєстрація припинення постійно діючого третейського суду.
  47. Видача виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставлення апостиля.
  48. Видача документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи – підприємця.
  49. Державна реєстрація статуту територіальної громади.
  50. Видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади.
  51. Скасування державної реєстрації статуту територіальної громади.
  52. Державної реєстрації зміни до статуту територіальної громади.

Відділ з питань розвитку підприємництва та захисту прав споживачів

  1. Надання картки реєстрації об’єктів торгівлі (магазин, відділ в магазині, торговий павільйон, кіоск, цех по виготовленню продукції, філія оптової бази, дрібнооптовий склад тощо).
  2. Надання картки реєстрації об’єкта ресторанного господарства (ресторан, кафе, кав’ярня,закусочна, їдальня, варенична, шашлична, піцерія тощо).
  3. Надання картки реєстрації об’єкта сфери послуг (салон краси, перукарня, спортивний заклад, пральня, хімчистка, таксі, готель, туризм тощо).