Центр надання адміністративних послуг – це постійно діючий робочий орган виконавчого комітету Жовтоводської міської ради, в якому надаються адміністративні послуги через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

Центр надання адміністративних послуг створений з метою забезпечення надання адміністративних послуг при виконавчому комітету Жовтоводської міської ради.

ЦНАП у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, цим Положенням.

 Основними завданнями ЦНАП є:

– організація надання адміністративних послуг у найкоротший термін та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

– спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

– забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.

У ЦНАП забезпечується надання адміністративних послуг через адміністратора, шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, суб’єктами надання яких є органи виконавчої влади, визначається органом (посадовою особою), що прийняв рішення про його утворення, та включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.

Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги у ЦНАП звертається до адміністратора – посадової особи міської ради, яка організовує надання адміністративних послуг.

Із вересня 2018 року у Центрі надання адміністративних послуг працює нова послугу – «Мобільний адміністратор»: надання адмінпослуг за місцем проживання. Сервіс запроваджено для осіб похилого віку, людей з особливими потребами та для тих, кому важко дістатися до ЦНАПу. Послуга «Мобільний адміністратор» представлена компактним металевим кейсом. У ньому – ноутбук-трансформер, кольоровий принтер, портативний сканер, зчитувач ID карток для ідентифікації суб’єкта звернення, камера для відеофіксації процесу обслуговування клієнтів, акумулятор, який забезпечує 8-годинну автономну роботу, модем для доступу до мережі Інтернет із підтримкою 3G. Тобто, замовляючи «мобільного адміністратора», ви отримуєте повний спектр адмінпослуг, як і в стаціонарному ЦНАПі, але за місцем проживання. Аби скористатися новим сервісом, вам потрібно звернутися із відповідною письмовою заявою до ЦНАПу або подати заявку телефоном.

Центр надання адміністративних послуг знаходиться за адресою: м. Жовті Води, бульвар Свободи, 56/127.

Контактний телефон: 098-306-43-19

Електронна адреса: tsnap.zvh@gmail.com

Графік роботи: понеділок, вівторок, четвер: 8.00 – 17.15;
                            середа: 8.00 – 20.00;
                            п’ятниця: 8.00 – 16.00;
                            без перерви на обід; субота, неділя та святкові дні – вихідні.

Графік прийому громадян:

Послуги відділу державної реєстрації: понеділок-четвер: 8.30-14.30;
                                                                      п’ятниця – 8.30-13.30.

Інші послуги: понеділок, вівторок, четвер: 8.30-15.45;
                         середа: 8.30-19.15;
                         п’ятниця: 8.30-14.00.

Видача документів: понеділок, вівторок, четвер: 8.30-16.30;
                                    середа: 8.30-19.30;
                                    п’ятниця: 8.30-15.15.

Стуктура ЦНАПу: